Tuesday, August 16, 2005

I rule you

dude, I love when I sneeze and drool all over myself at the same time. thats so hot.
my mom is going to disneyland without me. and shes taking 2 of my cousins. in fact, she's driving all the way to seattle today to catch her plane and she's not even gonna stop by. how fucked up is that? I think she hates me.
we bagged the river today cos its all overcast and shitty out. plus I didn't really get out of bed until 3.

I put too many onions in the guacamole and I'm flipping out cos I can't find the picture of john denver that vajohnna drew for me at beths. its like the best piece of art I own. or it was. shit.
but I have a new favorite artist. go check out her dog cartoons, they ROCK!

in other news, tickles tapeworm is eating pretzels. big ones.

Blogger Tickles_Tapeworm thinks I am a total genius.

I will control you... with VIOLENCE!

Tuesday, August 16, 2005 11:25:00 PM  
Blogger The Prynce thinks I am a total genius.

Drooling all over one's self while sneezing is probably the hottest thing to ever happen.

Wow that is fucked up. Sounds like my parents. They'll pay for half of my sister's car (two times; two cars...), send her to college for like 6 years for what should take about 3, pay for her car insurance, but yell at me for needing $20 to eat with at the beach for a week.

I used to do a bit of art! My art teacher used to piss me off so I'd make things to piss her off. Like for Thanksgiving one year, we were supposed to draw something to do with Thanksgiving, so I did the kindergarten hand-turkey drawing and she was like "Preston, go back and do something else to this or start over but either way, it'd better not look like this when you hand it in!"
... So I made it plaid. Green, brown, and red plaid. She was slightly angry.

And another time we had to make these funky ass pictures that looked like mosaics on like a 13X8 inch sheet of paper (I'm only guessing at the size) with tiny squares colored of tape that we had to cut ourselves so I drew a huge eyeball to do in tape and she said no so I was like "FINE!" so I draw some spots and told her it was a cow and she was like "NO!" and I was like "FINE!" so I put my symbol in the cow's eye and wrote "DON'T SMOKE CRACK!" in huge letters around the eye and just went ahead and did it. We had like a week to do it but that shit was hard and tedious, so I never finished mine but I have all of my shit from that class in my room... I should take pictures of it all... Hmmm... I think I have a scan of the turkey already.

The best toons on the net are at www.muffinfilms.com. I make Flash cartoons, too, I just never finish them... EVER. lol.

"Hey, did you get any mail for me? Willie Nelson? Well... Not THE Willie Nelson..."

-=The Prynce

Wednesday, August 17, 2005 2:23:00 PM  
Blogger The One Your Mother Warned You About thinks I am a total genius.

I love your site!

Wednesday, August 17, 2005 5:16:00 PM  
Blogger x0r thinks I am a total genius.

i am very disaapointed in you, carrie. My hopes and dreams have been completely shattered... wait, i need a cig... brb... (12:55am)-)1:01) am... i was gonna continue on that line but i'm done drinking beer and i think i'm just gonna look at some porn and jerk-off (hope it doesn't take 3hrs...) wish me luck 8)

p.s.- big ups on the chair. It beats the hell out of my futon matress leaned up against the wall that is my couch, chair, and bed. my X who is in jail for eternity (thank god) broke the frame... /thumbs up

Wednesday, August 17, 2005 10:01:00 PM  
Blogger carrie thinks I am a total genius.

worm- the damn you will...

prynce- heh..then I'm the new hotness ;) yes, you should totally post an artshow. pictures are cool.

mike- thanks :)

shannon- hahahahah..yes, good luck with that :p

Thursday, August 18, 2005 2:50:00 AM  
Blogger Shannon thinks I am a total genius.

Am I the Shannon you are talking to? If so good luck with what? lol

Thursday, August 18, 2005 10:20:00 AM  
Blogger carrie thinks I am a total genius.

hahaha..no, sorry shannon; xor444's name is shannon too. I'll call him by that name from now on so I don't confuse you guys ;)

Thursday, August 18, 2005 3:41:00 PM  
Blogger captain_howdy_girl thinks I am a total genius.

hey carrie,
someone is talking shit about your blog. Thought you might like to know.
http://www.katzwinkel.com/blogger.htm
Thanks for the nice words BTW

Tuesday, August 23, 2005 1:02:00 AM  
Blogger captain_howdy_girl thinks I am a total genius.

You know, isn't it funny when someone insults your/my blog they always have hardly any hits?

Tuesday, August 23, 2005 1:03:00 AM  
Blogger carrie thinks I am a total genius.

thanks veggiebabe! I left a real friendly reply :)

Tuesday, August 23, 2005 1:18:00 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker


to request removal of your copyrighted image please contact me via email.